Стодолінська Юлія Валеріївна, асп.
Чорноморський державний університет імені Петра Могили
Статтю присвячено розкриттю інституційної природи дискурсу маркетингу американських компаній дитячого одягу. Особлива увага приділяється визначенню сутності поняття маркетинг, основних складників дискурсу маркетингу американських компаній дитячого одягу, репрезентації структури досліджуваного дискурсу та виокремленню його характерних рис.
Ключові слова: бізнес-дискурс, дискурс маркетингу, компанія дитячого одягу, маркетинг, маркетингові стратегії, цілі маркетингу.
Статья посвящена раскрытию институциональной природы дискурса маркетинга американских компаний детской одежды. Особое внимание уделено определению сути понятия маркетинг, основных составляющих дискурса маркетинга американских компаний детской одежды, репрезентации структуры исследуемого дискурса и выделению его характерных признаков.
Ключевые слова: бизнес-дискурс, дискурс маркетинга, компания детской одежды, маркетинг, маркетинговые стратегии, цели маркетинга.
The article investigates the problem of the institutional nature of the marketing discourse of American children’s clothing companies. The essence of the notion of marketing as well as the main constituents of the marketing discourse of American children’s clothing companies have been determined. The structure of the analyzed discourse is presented and the characteristic features of the discourse are defined in the article.
Key words: business discourse, marketing discourse, children’s clothing company, marketing, marketing strategies, aims of marketing.
Література:
- Brown B. J. Introduction to Business / B. J. Brown, J. E. Clow. – Woodland Hills, CA : McGrawHill, 2008. – 725 p.
- Russell E. The fundamentals of Marketing / E. Russell. – Lausanne : AVA Publishing SA, 2010. – 191 p.