Карнавальна основа комічного у творі Акілле Кампаніле “Agosto, moglie mia non ti conosco”

Лазер Тарас Васильович, асп.

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

2013.– Vol. 7 : 347-350Pdf


У статті проаналізовано карнавальні особливості та засоби об’єктивації комічного у повісті А. Кампаніле “Agosto, moglie mia non ti conosco”. Виокремлено основні характеристики карнавальної естетики цього твору. З’ясовано функції гротескного реалізму при створенні комічних ситуацій та їх місце у структурі комічного.

Ключові слова: сміхова культура, гротескний реалізм, абсурдизм, карнавальна комічність, карнавальна поліфонія, універсалізація.


В статье проанализированы карнавальные особенности и средства объективации комического в повести А. Кампаниле “Agosto, moglie mia non ti conosco”. Выделены основные характеристики карнавальной эстетики этого произведения. Выяснены функции гротескного реализма при создании комичных ситуаций и их место в структуре комического.

Ключевые слова: смеховая культура, гротескный реализм, абсурдизм, карнавальная комичность, карнавальная полифония, универсализация.


The article analyzes carnival peculiarities and means for the comic objectification in the story “Agosto, moglie mia non ti conosco” by A. Campanile. It also contains main carnival aesthetic characteristics of this work. The article describes grotesque realism functions in creating comic situations and shows their place in the structure of the comic.

Key words: humorous culture, grotesque realism, absurdism, carnival comic, carnival polyphony, universalization.


Література:

  1. Бахтин М. М. Творчество Франсуа Рабле и народная культура средневековья и Ренессанса / Михаил Бахтин. – М. : Художественная литература, 1990. – 543 с.
  2. Эко У. Шесть прогулок в литературных лесах / Умберто Эко. – М. : Симпозиум, 2002. – 288 с.
  3. Campanile A. Agosto, moglie mia non ti conosco : [romanzo] / Achille Campanile. – Milano : Rizzoli, 1999. – 272 c.
  4. Cornwell N. The absurd in literature / Neil Cornwell. – Manchester : Manchester University Press, 2006. – 355 c.