Повнотекстова версія випуску
СТАТТІ
Гендер vs граматичний рід у сучасній англійській мові
Бєлова А. Д.
Гончарова Т. В.
Семантичні та концептуальні особливості слоганів дискурсу сучасної соціальної реклами
Девос А. О.
Жарікова Ю. В.
Сучасна медична термінологія: проблема класифікації
Заліпська І. Я.
Карп М. А.
Концепт БІЖЕНЕЦЬ у дискурсах нових медіа (на матеріалі німецьких офіційних медіа і соціальних мереж)
Мільо А. В.
Прагматичні значення мовного репертуару слідчого в дискурсі допиту
Павліченко Л. В.
Французькі корпуси усного мовлення: теоретичні і практичні аспекти
Страшко І. В.
Анекдот: дефініція, мовні особливості та функціональне призначення
Тараненко Л. І.