Вербальні та невербальні засоби реалізації стратегії інформування  на англомовних професійних інтернет-форумах

Теличко Вероніка Олегівна, асп.

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

2013.– Vol. 7 : 407-414Pdf


У статті досліджено специфіку реалізації стратегії інформування, спрямованої на оптимізацію спілкування на англомовних професійних Інтернет-форумах. Здійснено спробу визначити основні тактики стратегії інформування, а також описати їхні вербальні та невербальні маркери.

Ключові слова: англомовний професійний Інтернет-форум, стратегія інформування, оптимізація спілкування, вербальні та невербальні маркери, професійна віртуальна спільнота.


В статье исследуется специфика реализации стратегии информирования, направленной на оптимизацию общения на англоязычных профессиональных Интернет-форумах. Предпринята попытка определить основные тактики стратегии информирования, а также описать их вербальные и невербальные маркеры.

Ключевые слова: англоязычный профессиональный Интернет-форум, стратегия информирования, оптимизация общения, вербальные и невербальне маркеры, профессиональное виртуальное сообщество.


The article studies the specific means of realization of information strategy aimed at communication optimization on the English-language professional online discussion forums. The article attempts to define the main tactics of information strategy as well as describe its verbal and non-verbal markers.

Key words: English-language professional online discussion forum, information strategy, communication optimization, verbal and non-verbal markers, professional virtual community.


Література:

  1. Дайнеко П. М. Дискурсивные стратегии самопрезентации в институциональном интернетобщении : автореф. дис. на соискание уч. степени канд. филол. наук : спец. 10.02.19 “Теория языка” / Дайнеко Полина Михайловна ; МГЛУ. – М., 2011. – 26 с.
  2. Данилюк C. С. Структурні та функціональні особливості англомовних електронних текстів (на матеріалі персональних веб-сторінок лінгвістів) : автореф. дис. канд. філол. наук : 10.02.04 “Германські мови” / Данилюк Сергій Семенович ; Київ. нац. лінгв. ун-т. – К., 2006. – 20 с.
  3. Иссерс О. С. Коммуникативные стратегии и тактики русской речи / Оксана Сергеевна Иссерс. – М. : УРСС Эдиториал, 2008. – 288 с.
  4. Лутовинова О. В. Лингвокультурологические характеристики виртуального дискурса : дис. … д-ра филол. наук : спец. 10.02.19 “Теория языка” / Ольга Васильевна Лутовинова. – Волгоград, 2009.– 519 с.
  5. Реконвальд Н. В. Англомовний чат як різновид комп’ютерно-опосередкованої комунікації (прагмалінгвістичне дослідження) : автореф. дис. канд. філол. наук : 10.02.04 “Германські мови” / Реконвальд Наталія Валеріївна ; Одес. нац. ун-т. ім. І. І. Мечникова. – Одеса, 2008. – 20 с.
  6. Столярова М. О. Етикет у віртуальній англомовній комунікації (на матеріалі чатлайнових сесій) : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. філол. наук : спец. 10.02.04 “Германські мови” / Марина Олександрівна Столярова. – К., 2005. – 20 с.
  7. Burnett G. Information exchange in virtual communities: a typology [Електронний ресурс] / Gary Burnett // Information Research. – 2000. – Vol. 5, №4. – Режим доступу : http://informationr.net/ir/5–4/ paper82.html.
  8. Munro K. Conflict in Cyberspace : How to Resolve Conflict Online [Електронний ресурс] / Kali Munro // John Suler’s The Psychology of Cyberspace. – 2002. – Режим доступу : http://www-usr.rider.edu/ ~suler/psycyber/conflict.html.
  9. Crystal D. Internet language [Електронний ресурс] / David Crystal // The Pragmatics Encyclopedia. – L. : Routledge, 2010. – Режим доступу : http://www.davidcrystal.com/DC_articles/Internet17.pdf.
  10. Craig D. L. Supporting Collaborative Design Groups as Design Communities [Електронний ресурс] / David Latch Craig, Craig Zimring // Design Studies. – 2000. – Vol. 21, № 2. – P. 187–204 (18). – Режим доступу : http://home.cc.gatech.edu/csl/uploads/6/des_studies.pdf.
  11. Gannon-Leary P. M. Communities of Practice and virtual learning communities: benefits, barriers and success factors [Електронний ресурс] / Patricia Margaret Gannon-Leary, Elsa Fontainha // eLearning Papers. – 2007. – 5. – Режим доступу : http://www.elearningeuropa.info/files/media/media13563.pdf.
  12. Rosen D. CouchSurfing: Belonging and trust in a globally cooperative online social network [Електронний ресурс] / Devan Rosen, Pascale Roy Lafontaine, Blake Hendrickson // New Media & Society. – 2011. – 13(6). – P. 981–998. – Режим доступу : http://home.cc.gatech.edu/csl/uploads/6/des_studies.pdf.
  13. Psychminded Discussion Forum [Електронний ресурс]. – Режим доступу:  http://www.psychminded.co.uk/discussionforum/forumindex.php.
  14. ProTeacher Community [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://www.proteacher.net.
  15. Dev Shed Forums [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://forums.devshed.com.
  16. Inquiry Learning Forum [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://ilf.crlt.indiana.edu.
  17. Tapped In [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://tappedin.org/tappedin.
  18. Private Forum at HopeAtSunrise Counselling Forum [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.hopeandsunrise.co.uk.